måndag 18 juni 2012

Längesedan sist...

Oj vad länge sedan det var jag skrev här,vi fick lite problem i flytten och fick tillfälligt bo hos mina föräldrar men nu e vi här i huset och det känns så härligt.Tänkte på att många tar mycket för givet och för oss har det ju varit blandade känslor inför vårt nya hus.Visst är vi tacksamma för att få bygga vår dröm men samtidigt har det varit några otroligt jobbiga år när vi kämpat för att få hjälp med allt tråkigt som hänt som inneburit många läkar besök och mycket lidande.När sjukdommar och annat drabbar en är det ju inte bara jag som blir drabbad utan också dem som står en nära,livet blir ju inte längre riktigt som man tänkt sig utan man får ändra sina planer och tyvärr får ju den man lever med också anpassa sig efter hur läget e,men men jag tror att ur allt ont har det kommit något gott.Jag tror vi lärt oss att njuta av det lilla i vardagen och uppskatta små saker som att kunna finna ro i att bara vara.Eftersom jag inte orkat skriva på ett tag ska jag försöka bättra mig och göra fler inlägg oftare och ta många kort på huset nu när vi börjar bli mer färdiga med insidan.Jag hoppas ni har tålamod för nu gör vi färdigt saker när dagsformen och lusten faller på och det kan ju bli lite då och då.
Köket kommer nästa vecka så då blir det ju prio ett för ett kök måste man ju ha!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar